Informacja o unieważnieniu postępowania
2025
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Podkarpacki Fundusz Rozwoju Sp. z o.o. (Zamawiający), działając na podstawie Rozdziału VIII ust. 10 Zapytania ofertowego nr 8/2025, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia pn: „Wykonanie prac projektowych dla inwestycji: modernizacja wnętrz w kamienicy przy ul. Króla Kazimierza 7 lok. 2 w Rzeszowie, objętej księgą wieczystą RZ1Z/00177838/0” .” z uwagi na fakt, że cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zaplanował przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający uzyskał informację, iż termin realizacji umowy określony w warunkach postepowania, stanowi ważny czynnik cenotwórczy, znacząco podnoszący oferowaną cenę.
Uzasadnienie faktycznie i prawne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ otrzymano jedną ofertę przewyższającą o ponad 30 tys. zł netto kwotę, którą Zamawiający planował przeznaczyć na realizację zadania oraz wskazanie przez potencjalnego Wykonawcę, iż termin realizacji zadania, biorąc pod uwagę jego zakres jest bardzo krótki. Zamawiający w celu zachowania zasady konkurencyjności, planuje ponownie przeprowadzić postępowania z wydłużonym okresem na składanie ofert oraz wydłużonym terminem realizacji zadania.
17 